Retourneren & klachten

Klachtenafhandeling

Bij Bob & Roy’s draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u uw klacht te mailen naar support@bobroys.nl. Bij Bob & Roy’s streven we ernaar om ingediende klachten binnen 24 uur te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Bob & Roy’s binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer antwoord kan verwachten. Onze medewerkers van de afdeling support zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 
Onze gegevens:
Bob & Roy’s 
T.a.v.: Klantenservice
s-Gravenweg 324 
2911 BK Nieuwerkerk aan den IJssel
Nederland
Support: support@bobroys.nl 

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
U dient bij de artikelen die worden teruggezonden een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht toe te voegen. 
Artikelen zonder kopiepakbon worden niet in behandeling genomen.
Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
Bob & Roy’s brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Voorwaarden:

De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren naar Bob & Roy’s. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
 

Cashew Cashew

Een laagje chocola geven onze noten net dat beetje extra

Roy

Bob's Favourite

Djakarta Mix

Bestel

Roy's Favourite

Studentenhaver

Bestel
Cashew Cashew

Ons gedroogd fruit is lekker in je yoghurt voor een gezond begin van de dag

Bob